MegaMenu
 
هشدار ورود

ساعت کاری مجموعه (9 الی15) بغیر روز های تعطیل

امکان صدور فاکتور رسمی ( با هماهنگی )

قیمت سختی سنج فلزات

زبری‌سنج ابزاری است که برای تعیین بافت و سطح صاف یک ماده یا فلز به کار می‌رود. با اندازه‌گیری تغییرات عمودی روی سطح، زبری و ناهمواری آن به دقت مشخص می‌شود. قیمت زبری‌سنج فلزات به ویژگی‌ها و پارامترهای فنی مختلف آن بستگی دارد. برای خرید زبری‌سنج فلزات از سایت دارمکو، می‌توانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و تجربه خرید بهتری داشته باشید.

  • ارزانترین
  • گرانترین
  • پربازدیدترین
  • دستگاه سختی سنج فلز
  • قیمت سختی سنج فلزات 

    سختی‌ سنج یا دستگاه اندازه‌گیری سختی برای سنجش مقاومت و ثبات مواد مختلف، از جمله انواع فلزات و فولادها و موادی مانند لاستیک و پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در مدل‌ها و واحدهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند تا بتوانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند. این دستگاه‌ها از سختی‌سنج‌های دستی تا دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته در آزمایشگاه‌های سخت‌کاری فولاد و آزمایشگاه‌های مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    اصول عملکرد سختی‌ سنج‌ها به این صورت است که یک میله با نوک تیز به سطح مورد نظر فشرده می‌شود و میزان نفوذ این میله به سطح نشان‌دهنده‌ی سختی ماده است. مدل های آزمایشگاهی این دستگاه دقت بسیار بالاتری نسبت به نسخه‌های دستی یا دیجیتالی دارند و برای بررسی دقیق سختی مواد، معمولاً از آن‌ها استفاده می‌شود. اما در برخی موارد نیاز به دستگاه‌های سختی‌سنج پرتابل و قابل حمل نیز وجود دارد، به خصوص در مواقعی که قطعات قابل حمل نیستند.

    این دستگاه‌ها معمولاً دارای نمایشگر دیجیتال هستند و به عنوان سختی‌سنج دیجیتال هم شناخته می‌شوند. این نسخه‌ها برای انجام عملیات اندازه‌گیری سختی مواد بسیار ساده‌تر هستند.

     
دسترسی سریع فروشگاه
Text/HTML
ثبت سفارش
تعداد
عنوان