قوانین و مقررات سایت

کلیه کاربران محترم فروشگاه اینترنتی دارمکو توجه داشته باشند تمامی شرایط و قوانین زیر را به صورت کامل مطالعه فرمایند تا در ارائه خدمات توسط این سایت به مشکل احتمالی پیش آمده برخورد نکنند. ورود به حساب کاربری و استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دارمکو به منزله مطالعه و پذیرش کامل تمامی این قوانین منظور خواهد شد.

قوانین عمومی

با استعانت از خداومند متعال فروشگاه تجهیزات اندازه گیری دارمکو کلیه اصول و رویه های خود را بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران گذاشته است فلذا کلیه مشتریان محترم این فروشگاه نیز موظف به رعایت تمامی این شرایط و مقررات می باشند.

سایت اینترنتی دارمکو با مدیریت خانم فاطمه سکوند در سال 1398 به منظور ارائه خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش اینترنتی کلیه تجهیزات اندازه گیری طراحی و راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است کلیه شرایط و قوانین مندرج در این بخش، جایگزین کلیه توافق های قبلی خواهد بود.

 

بخش تعریف کاربر و مشتریان

کاربران سایت تجهیزات اندازه گیری دامکو با ثبت نام و نام نویسی در بخش ثبت نام سایت می توانند از کلیه خدمات در این فروشگاه اینترنتی بهره مند شوند.

با توجه به اینکه سایت دارمکو یک سایت خرده فروشی محصولات اندازه گیری محسوب می شود طبق شرایط و قانون تجارت الکترونیک مشتری می تواند هر شخصی باشد که به منظوری جز تجارت و شغل حرفه ای به خرید و دریافت خدمات از این فروشگاه اقدام کرده باشد.

تعریف فروشنده و شرایط فروش

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دارمکو از شرکت و واردکنندگان معتبر هر کمپانی خریداری شده و شرایط فروش و خدمات پس از فروش بر اساس اعلام شرکت وارد کننده محصول به مشتری توضیح داده خواهد شد.

پس از فروش محصول کلیه خدمات از قبیل گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به اطلاعات داده شده به مشتری خواهد بود. با توجه به گارانتی نداشتن برخی از محصولات حتما قبل از خرید محصول از گارانتی داشتن آن اطمینان حاصل نمایید.

فاکتور در فروشگاه اینترنتی دارمکو به صورت آنلاین صادر خواهد شد و در صورت درخواست مشتری می توان این فاکتور را همراه با جنس مربوطه به مشتری تحویل داد.

کالاهایی که توسط مشتریان در هر روز کاری خریداری می شوند در روز بعد به جزء ایام تعطیل ارسال خواهند شد.

شرایط خرابی محصول در هنگام حمل و نقل به عهده فروشگاه اینترنتی دارمکو می باشد. دستگاه ها قبل از ارسال توسط کارشناسان این فروشگاه بررسی و پس از بررسی به واحد انبار و ارسال کالا ارجاع داده می شود.

در صورت خرابی دستگاه پس از تحویل مصرف کننده موظف است بلافاصله مراتب را به این فروشگاه اینترنتی اعلام بفرمایید.

در برخی از محصولات گارانتی تعویض وجود دارد که در صورت تایید کارشناسان شرکت وارد کننده امکان تعویض کالا خواهد بود.

حریم خصوصی کاربران

پس از ثبت نام در سایت تجهیزات اندازه گیری دارمکو کلیه اطلاعات وارد شده از سمت مشتری نزد این فروشگاه محفوظ خواهد ماند و به هیچ شخص ثالثی در هیچ صورت واگذار نخواهد شد.

سایت تجهیزات اندازه گیری دارمکو تمامی تلاش و امکانات خود را جهت هر چه ایمن تر بودن سایت به کار برده است که تمامی کاربران با خاطری آسوده از امکانات این سایت بهره مند شوند.

تمامی کاربران حق استفاده از مطالب و مشخصات کلیه دستگاه ها را جهت خرید راحت از این سایت دارا می باشند و حق هر گونه کپی برداری از این سایت برای فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری دارمکو محفوظ می باشد و قابل پیگیری قانونی است.

برقراری ارتباط با مشتریان فقط از طریق شماره های اعلام شده در بخش ارتباط با ما در سایت با مشتریان امکان پذیر است و هرگونه ارتباط از هر طریقی قانونی و قابل استناد نمی باشد.

قیمت گذاری محصولات

کلیه محصولات موجود در سایت فروشگاه دارمکو توسط کارشناسان خبره این سایت قیمت و گذاری شده است که تلاش بر این بوده است که بهترین قیمت به مشتریان ارائه گردد تا بتوانیم رضایت هر چه بیشتر مشتری را برای خود به دست آوریم.

فلذا مشتری موظف است دقت بالا را در خرید و قیمت مد نظر داشته باشد و قبل خرید از پایین بودن قیمت اطمینان حاصل نماید چون در غیر این صورت به علت بالا بودن قیمت امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت.

محتوا و مطالب

تمامی مطالب در سایت تجهیزات اندازه گیری دارمکو توسط متخصصین بر روی سایت قرار گرفته است و تلاش شده از مضامین نا متعارف پرهیز شود، در صورت مشاهده اشتباه در مطالب این فروشگاه کمال تشکر را در صورت اطلاع رسانی از شما عزیزان خواهد داشت.

نظرات و پیشنهادات

با توجه به امکان ثبت نظر و پیشنهاد بر روی سایت کاربران موظف به حفظ شئونات در مطلب و پیشنهاد درج شده در سایت خواهند بود.

لطفا شرایط ذکر شده را مورد توجه قرار دهید:

1: از سوال پرسیدن در بخش نظرات کاربران پرهیز نمایید.

2: از الفاظ رکیک و توهین آمیز پرهیز نمایید.

3: کاربران طبق شرایط حق درج نقد را خواهند داشت.

4: لطفا در هنگام درج نظر از کلمات تکراری پرهیز کنید و مطلب مورد نظر را کوتاه و مختصر بیان نمایید.

از چاپ مطالب غیر مرتبط و خارج از شرایط در سایت جلوگیری خواهد شد.

سایت تجهیزات اندازه گیری دارمکو خود را در حفظ و استعانت از حقوق تمامی مشتریان موظف و مکلف می داند.

 

 

 

MegaMenu
 
قوانین و مقررات

قوانین و مقررات دارمکو

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دارمکو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دارمکو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

لازم به ذکر است

  1. 1-بعد تحویل کالا به شرکت پست توسط ما پیگیری با شما خواهد بود و مجموع دارمکو در قبال دیرکرد شرکت پست مسئولیتی ندارد.

  2. 2-کالا به آدرسی که شما در پروفایل خود ثبت کرده اید ارسال می شود لذا فرم مربوط به آدرس و مشخصات را به درستی پر کنید.

  3. 3-سفارش های پستی تا قبل ساعت 11 ظهر و تیپاکس تا ساعت 14 ارسال میشود و اگر بعد از آن اقدام به خرید کنید در روز کاری بعدی ارسال میشود.

  4. 4-در روز های تعطیل رسمی و روز جمعه سفارشی ارسال نمی شود و در اولین روز کاری ارسال صورت میگیرد.

  5. 5-امکان مرجوعی دستگاه وجود ندارد و فقط امکان تعویض کالا وجود دارد (برای دستگاه های بدون گارانتی تا 48 ساعت و برای دستگاه های گارانتی دار هم تا پایان گارانتی)

  6. 6-بعضی از دستگاه ها قابلیت ارسال از تهران توسط پیک یا تیپاکس را دارد میتوانید قبل یا بعد ثبت سفارش با تماس تلفنی یا ایتا و.. از امکان آن اطلاع برقرار کنید.

 

ثبت سفارش
تعداد
عنوان